Privatlivspolitik
Privatlivspolitik
Indsamling af personlige oplysninger
Du vil altid blive informeret, inden vi indsamler personlige oplysninger om dig. De personlige oplysninger, vi indsamler, kan for eksempel være dit navn, din e-mailadresse og din privatadresse.Når du indgår en kontrakt med os, skal du give os de nødvendige personlige oplysninger. Hvis du ikke ønsker at udlevere alle de nødvendige oplysninger, vil det ikke muligt for os at leverer produktet eller indgå en kontrakt med dig. Hvad bruger vi de indsamlede oplysningerne til? Vi bruger statistikværktøjet Google Analytics når vi indsamler data om trafik på vores hjemmeside. Oplysningerne bruger vi for at forbedre brugervenligheden af vores hjemmeside.
Du bestemmer selv om du vil afgive dine personlige oplysninger til os. Vi indsamler kun oplysningerne fx hvis du tilmelder dig vores nyhedsbreve eller hvis du skriver til os via kontaktformularen, således at vi kan kontakte dig. Vi bruger kun dine personlige oplysninger til markedsføringsmæssige formål, hvis du har givet dit samtykke, medmindre lovgivningen tillader os at kontakte dig uden først at indhente dit samtykke. Du har altid mulighed for at framelde vores nyhedsbreve eller andre meddelelser fra os.
Vi videregiver aldrig dine oplysninger, medmindre du specifikt har givet samtykket til det. Vi hverken sælger, handler med eller på anden måde overfører dine personlige oplysninger til tredjeparter.
Dette gælder dog ikke betroede tredjeparter eller underleverandører, som hjælper os med at drive vores hjemmeside, drive vores forretning eller servicere dig. Disse kan have adgang til personligt identificerbare oplysninger på baggrund af, hvad der er nødvendigt at vide. Disse er altid kontraktmæssigt forpligtet til at behandle dine oplysninger fortroligt. Dog kan ikke-personligt data videregives til andre parter til markedsføring, reklame eller anden brug. Vi videregiver ikke din personlige data til lovhåndhævere, medmindre det kræves ifølge loven. Hvis vi påbydes af lovhåndhævere til at oplyse dine data, vil vi naturligvis give dig besked herom hurtigst muligt og vi giver dig en kopi af udleveringskravet, med mindre det er blevet os forbudt ved lov at gøre det.
Vi kan derfor i visse situationer være tvunget til at frigive dine personlige dataoplysninger, for at overholde loven, beskytte vores eller andres rettigheder, ejendom eller sikkerhed.
Vi bruger cookies på hjemmesiden En cookie indeholder ingen personlige oplysninger. Den indsamler ikke oplysninger om brugeren, spreder ikke virus. En cookie er en passiv fil, der bare indeholder fx en tekst eller en dato. For at sikre at du får den mest relevante information og den bedste service, kan ikke-personlige oplysninger og data indsamles ved hjælp af cookies. Dette er med til at give dig en god oplevelse, blandt andet så du nemt finder hvad du søger.
Sikkerhed
Vi lever op til de standarter der kræves i EU’s generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) og vi har indført flere interne procedurer der sikrer, at vi lever op til alle de gældende lovkrav. Ingen af de lagrede data bliver i øvrigt sikkerhedskopieret, overført eller genoprettet udenfor EU.Vores medarbejdere trænes også løbende i forskellige sikkerhedsprocedurer, for at sikre at alle ansatte ved hvad der skal gøres i tilfælde af et eventuelt brud på en IT-sikkerhedspolitik.
Skulle der ske det at dine data bliver kompromitteret, vil du blive underrettet af os hurtigst muligt og gerne inden for 72 timer via e-mail eller telefon med oplysninger om omfanget af bruddet og de berørte data.
Dataopbevaring af dine personoplysninger
Vi kan på nuværende tidspunkt ikke oplyse hvor længe vi opbevarer dine personoplysninger. Men vi kan oplyse dig at vi lægger vægt på kun at opbevarer dine oplysninger, så længe det er nødvendigt. Når vi skal fastlægge hvor længe dine oplysninger bliver opbevaret, kan vi oplyse at vi lægger vægt på at oplysninger kun opbevares
Af hensyn til skatteregler, opbevares kontodata i op til 5 regnskabsår.
Links til andre hjemmesider
På vores hjemmeside kan du finde links til andre hjemmesider eller til integrerede hjemmesider. Vi er ikke ansvarlig for indholdet af andres hjemmesider eller for deres praksis i forbindelse med indsamling af personlige oplysninger. Derfor bør du, når du besøger andre hjemmesider, altid læse hjemmesidens privatlivspolitik.Adgang til dine personlige oplysninger
Du har mulighed for at få indsigt i de oplysninger, som vi har indsamlet om dig, dog med visse lovbestemte undtagelser. Du har også ret til at gøre indsigelse mod vores indsamling og mod den videre behandling af dine personlige oplysninger i henhold til reglerne i Persondataloven. Du har desuden ret til at få korrigeret dine personlige oplysninger, hvis der er behov for det.Vil du ændre dine oplysninger eller framelde tjenester?
Skriv til os på info@cas.dk hvis vi skal ændre eller slette de personlige oplysninger, vi har registreret om dig eller hvis du ikke ønsker at modtage flere meddelelser fra os.
OPTIMERER JERES VIKARBOOKING
Kontakt os og hør hvordan I kan spare tid og penge på vikarbooking.
FORDELE VED BOOKINGSYSTEMET
Spar tid på vikarbooking
OM CAS BOOKING SYSTEM
Udvikling af CAS BOOKING SYSTEM startede tilbage i 2005 i et samarbejde med Københavns Amt, hvor vi i fællesskab udviklede et sms-drevet bookingsystem, som kunne spare amtets institutionerne tid og penge i deres daglige administration af vikarer.
App-baseret vikarbooking
Systemet er løbende vedligeholdt og videreudviklet og i 2017 har vi frigivet et nyt app-baseret booking system, hvor brugervenlighed og enkelthed er i fokus. Vi har udviklet et system med gode og relevante funktioner, som vil lette hverdagen på plejecentre og institutioner. Systemet er let at lære og hurtigt at implementere.
Bliv ringet op!
Har du spørgsmål eller vil du vide mere om CAS BOOKING SYSTEM?
Bliv ringet op af en af vores dygtige medarbejder der kan hjælpe dig med at få svar på alle dine spørgsmål og hør hvordan vi kan hjælpe dig.