Bookingsystem til hjemmeplejen

App til vikarer og planlæggere

Vores bookingsystem har både en vagtplanlægger APP og en vikar APP. Vagtplanlæggerne bruger APP’en til at oprette vagter på farten, imens vikarerne bruger APP’en til at ’booke’ de ledige vagter på telefonen.

Kommunikations platform

I bookingsystemet kan vagtplanlæggerne og vikarerne skrive beskeder til hinanden, f.eks. hvis vagttidspunkterne skal ændres eller der skal uddeles vigtig information til vikaren på dagens vagt.

Timeregler på vikaren

I bookingsystemet kan vagtplanlæggerne knytte timeregler op på den enkelte vikar. Vikarerne kan både dele timeregler eller arbejde ud fra forskellige arbejdstidsregler.

Statistik på vikarer

Vagtplanlæggerne har mulighed for at danne sig det seneste overblik over vikarenes timeantal fordelt på afdelingerne.

Bookingsystem til hjemmeplejen

Vi har udviklet CAS Bookingsystemet, så vagtplanlæggerne i hjemmeplejen kan dække ubesatte vagter ind i hverdagen på en smart måde. Vagtplanlæggerne kan både oprette vagter til sine faste medarbejdere og egne vikarer.

"Jeg synes det er noget af det bedste vi har takket ja til. Det er blevet super meget nemmere for vores planlæggere, at de bare kan ligge vagterne ud i systemet og ikke skal sidde og ringe eller skrive rundt til alle vores  vikarer. Så det fungerer bare super"  

 

Dorte Lilja

- Teamleder i Faxe Øst Hjemmepleje

Webdel og APP

Vagtplanlæggerne opretter vagter i web-delen, som de tilgår via deres browser på deres computer (f.eks. Chrome eller Internet Explorer) Vagtplanlæggerne har også muligheden for at oprette vagter via vores planlægger-APP, som de henter ned på deres mobiltelefon. Planlægger APP’en er et godt supplement til web-delen, hvis man f.eks. skal oprette vagter på farten eller få et hurtigt overblik over ugens vagter.

Vikarerne ’booker’ vagterne på deres vikar-APP som de tilgår via deres mobiltelefon. Når vagtplanlæggerne har oprettet en vagt får vikaren automatisk en notifikation i deres APP, at der er en ledig vagt i hjemmeplejen.

 

Nemt og intuitivt bookingsystem

Vi hører fra vores kunder, at bookingsystemet er nemt og intuitivt at arbejde i. Det tager ½ dag at blive fortrolig med bookingsystemet og derefter er man kørende med alle de fordele som systemet medfører.

 

Frigør ressourcer i hverdagen

Vi har udviklet CAS bookingsystemet, så afdelingslederne og vagtplanlæggerne kan spare tid på at dække ubesatte vagter ind i hverdagen og i ferier. Vi har bl.a. udviklet et besked-modul i bookingsystemet, hvor vagtplanlæggerne og vikarerne kan kommunikere med hinanden på en smart måde, f.eks. hvis planlæggeren gerne vil have forlænget vikarens vagt.

OPTIMERER JERES VIKARBOOKING

Kontakt os og hør hvordan I kan spare tid og penge på vikarbooking.

FORDELE VED BOOKINGSYSTEMET

Spar tid på vikarbooking

Læs hvad andre synes om CAS BOOKINGSYSTEM

Læs udvalgte referencer

Vi sparer en masse tid i hverdagen på at booke vikarer i vikarbooking systemet, fremfor at skrive sms’er og ringe til dem. Jeg kan mærke, at vi har fået et meget større fokus på vores ledelsesopgaver.

Camilla Latifi - Teamleder på Plejecenter Hørgården

Medarbejdertilfredsheden hos vores afløsere er blevet markant bedre efter vi har fået vikarbookingsystemet. Vores afløsere får et godt overblik over vagter i app’en og slipper for opkald og sms’er fra vagtplanlæggerne. De har alle den samme mulighed for at komme til fadet og få deres egen andel af vagterne. Tilfredsheden hos afløserne gør, at vi på Hørgården kan holde længere tid på dem, og det er vi selvfølgelig rigtig glade for.

Kirsten Hoffensetz - Teamleder på Plejecenter Hørgården

Med CAS Vikarbooking systemet gør det arbejdslivet meget nemmere for vagtplanlæggere på Møllehuset. Løsningen er super brugervenlig og gør det nemt at oprette og udbyde vagterne til vores afløsere, samtidig har vores afløsere også været hurtige til at blive fortrolige med vikar-appen og taget en masse vagter.

Iris Boye Afdelingsleder på Plejecenter Møllehuset
Lær os at kende

OM CAS BOOKINGSYSTEM

Udvikling af CAS BOOKINGSYSTEM system startede tilbage i 2005 i et samarbejde med Københavns Amt, hvor vi i fællesskab udviklede et sms-drevet bookingsystem, som kunne spare amtets institutionerne tid og penge i deres daglige administration af vikarer.

App-baseret bookingsystem

Systemet er løbende vedligeholdt og videreudviklet og i 2017 har vi frigivet et nyt app-baseret bookingsystem, hvor brugervenlighed og enkelthed er i fokus. Vi har udviklet et system med gode og relevante funktioner, som vil lette hverdagen på plejecentre og institutioner. Systemet er let at lære og hurtigt at implementere.

Bliv ringet op!

Har du spørgsmål eller vil du vide mere om
CAS BOOKINGSYSTEM?
Bliv ringet op af en af vores dygtige medarbejder der kan hjælpe dig med at få svar på alle dine spørgsmål og hør hvordan vi kan hjælpe dig.

Lad os lave en aftale

Indtast dit info og bliv kontaktet